کراتینین 8.0 یعنی چه در بیماری های کلیوی و چگونه آن را کاهش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 8.0 یعنی چه در بیماری های کلیوی و چگونه آن را کاهش

کراتینین 8.0 یعنی چه در بیماری های کلیوی و چگونه آن را پایین تر؟ در واقع، کراتینین 8.0 به معنای بیماری کلیوی به مرحله پیشرفته توسعه یافته، بدون درمان مناسب، این بیماری کنترل از دست دادن اراده به سرعت در حال.
آیا می دانید چه کراتینین است؟
کراتی نین یک محصول فروپاشی فسفات کراتین در عضله است، و آن است که معمولا با نرخ نسبتا ثابت توسط بدن (بسته به حجم عضلانی) تولید شده است. سطح کراتینین بالا به معنی سم در خون خود را. شما نیاز به تمیز کردن سموم و سپرده در بدن خود را برای اولین بار به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. ما نیاز به تمیز کردن سم micromolecule، سم مولکول میانه و سم ابر مولکول ها نیز IGA و سپرده C3 با هم.
چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از نوآوری از طب سنتی چینی است، آن را به ارث برده است تمام مزایای استفاده از طب سنتی. علاوه بر این، آن را توسعه ویژگی های خود را دارد. این چهار توابع اصلی، که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط کسانی که چهار توابع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سلول های کلیه های آسیب دیده تعمیر و حفاظت از آنها از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. که عملکرد کلیه بهبود یافته است، تمام کسانی که علائم بیماری کلیوی، مانند سطح کراتینین بالا، به تدریج ناپدید شد خواهد شد.
در یک کلام، با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، نه تنها سطح کراتینین بالا را می توان کاهش، این بیماری می توان به تدریج معکوس شود. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: